Ortalık karışır kan gölüne döner heryer :( ama ıcıme de dert oluyor ne yapıcam bılmıyorum :( sureklı karsılastıgım bırısı bıde annemın görüştüğü adam ile alakalı kendı abım babam eşim duysa çok sıkıntı olur ve yaşım 13 falandı bana travma yaşattılar resmen psikolojim toparlanmadı kımseye demedım bu yaşıma kadar ama şuan ise gırsem anneme bak dıye çocuğumu bır saatlık bıle olsa veremiyorum o adamda gelır dıye kötü şeyler düşünüyorum tabı 10 senedir falanda böyle kötü bıseyını gormedım karsılastıgımda herhalde artık yaşım büyük dıye kalkışamadı ama 12 13 yaşındayken teklif etmişti yani karsımda cırılcıplaktı evden kacıyordum resmen evde durmuyorum derslerım vok guzeldı okuyacaktım ama sırf bu yüzden dısarıya kactım hep bırını bulup sonra evlendım zaten 21 yaşında sımdı yks hazırlanıyorum kpss falan ama çocukla çok zor :(( bu travmayı nasıl atlatabilirim bu saatten sonra da bu mevzu acılmaz ama hala eve gırıp çıkıyor annemın anneme desem bunca zaman neden demedın der yanlış düşünür sizce ne yapmalıyım hala susmalı mıyım