gamzesameturkoz Canım kızçelerim. Oğlum 26 aylık ve yaz da gelmişken tuvalet eğitimine başlayayım diyorum. Ne dersiniz ? Siz ne kadarlıkken eğitim vermiştiniz ? Nasıl eğitim verdiniz? Tecrübelerinizi ve süreçlerinizi bekliyorum. 🫶🏻☺️
havuclumom gamzesameturkoz benim de 26 aylık bi oğlum var n’aptınız başladınız mı nasıl gidiyor merak ettim 🤭
Kuzucukumsu gamzesameturkoz benim oğlan da 26 aylık ama hiç umut yok kendisinden abisi tuvalete gidince kendi de lazımlığa oturuyor ama o kadar
Mnpd gamzesameturkoz kızıma 23 aylıkken verdim . Ama öncesinde kabız dönemlerde klozete kaka yapmak iyi geliyordu alışkındı ondan dolayı çok zorlanmadık ama ilk 1 hafta kaçırmalı vs geçiyor sonra alışıyorlar genelde
gamzesameturkoz havuclumom bugün başladık 3 kere altına kaçırdı. Kilot giydik. Sürekli konuşuyorum. Lazımlığa götürüyorum su içme durumuna göre vs. Ama daha hiç lazımlığına yapmadı. Çok stresliyim Allah yardımcım olsun
gamzesameturkoz havuclumom bugün başladık 3 kere altına kaçırdı. Kilot giydik. Sürekli konuşuyorum. Lazımlığa götürüyorum su içme durumuna göre vs. Ama daha hiç lazımlığına yapmadı. Çok stresliyim Allah yardımcım olsun
Mnpd Kuzucukumsu başladığınız gün milyon kez götürüp sürekli sorarsanız yapıyorlar ıslaklığı sevmiyorsa hele kolay oluyor anlamaları
gamzesameturkoz Mnpd inşallah çok korkuyorum çok stresliyim bugün başladık bakalım biz de kolay alışırız inşallah
gamzesameturkoz Mnpd çok sıkmak da iyi değil bu sebeple çok sıkmadan zorlamadan genelde götürmeye çalışıyorum
Atabetul_hakayik gamzesameturkoz merhaba. Ne yaptınız acaba? Benim oğlum da bugün 26 aylık oldu. Bezi çıkarmıştım ama 5 kez altına yaptı. Klozette ya da lazımlıkta sadece oturuyor, yapmıyor. Bi yarım saat önce yeniden bez bağladım ama ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum
gamzesameturkoz Atabetul_hakayik Allah yardımcınız olsun bizim bugün 7. Günümüz hala Altına yapıyor ve gelişme yok
gamzesameturkoz Hazalibis tuvalet eğitimi 4 ay oldu. Tam anlamıyla Alışması iki ay sürdü valla tabi bazen de altına kaçırdığı tabi ki de oluyor ☺️
Hazalibis gamzesameturkoz sanırım kız çocukları daha adapte oluyor 3 günde hallettik altının ıslaklığı rahatsız ettiği için artık çişini söylemeye başladı