16 aylık hatta 17 diyebilirim. Artık çok huzursuz mutsuz süreklı mız mız ortada dolanan bir çocuk oldu yavrum ya. Havalar ısindikca bu durum benide yormaya basladi aksam 6ya kadar disari cikamiyoruz yaniyor ee 6dan sonrada nereye kadar disarda vakit gecircez surekli disariyi istiyor evde bir oyuncaga baktigi yok. Ortada bos boa aglaya aglaya geziyor valla yoruldum ya. Oncedende mutsuzdu ama bu kadar degildi bu ne böyle ya 18. Ay atagi dedikleri şey acaba simdiden mi basladi bizde ? Sizinde boyle mi bu aylar nasil geciyor ?