Bugün 2. Ay aşısı oldu bebeğim🥹 normalde eğer sırt üstü yatırıyordum ve kundak yapıyordum kundaksız uyumuyor. Haliyle ateşi çıkar diye kundak yapamıyorum üstü açık yazıyor ve yüz üstü yatırdım. Çoğu doktorlar önermiyor ama bi sorun olur mu ya yüz üstü yatıran var mı