Eylul301023 silikon kalıplarda kek yapıyorum, ekmek pişiriyorum, balık yaptım birkaç kez çok güzel oldu, tavuk patates köfteyi saymıyorum herkes yapıyor ama cidden köftenin kokusunun yayılmaması ve beş dakikada pişmesi harika. Biber közlüyorum bazen kahvaltıya. İki kişi olduğumuzdan belki de yetiyor bize ve pratik geliyor özellikle diyet yaparken çok kurtarıcı benim için. Sufle, fit browni de yaptım hatta geçenlerde eşim yufka ve kıymayla şiş tarifi görmüş onu yaptık taco yaptım vs vs baya kullanıyorum ben ya 😂 philipsin uygulaması var oradan da tarif bakabilirsiniz fikir oluyor