Kızım eylül ayında 4 yaşına girecek inşallah. Havalar artık çok sıcak ben de ikinci çocuğuma hamileyim. Kızıma evde yetemiyorum havalardan bir yere çıkamıyoruz çevremizde yaşıt arkadaş komşu akraba vs yok ailelerimizden uzak sehirlerde yaşıyoruz. Kızımı evime yakın bir kreşin yaz okuluna yazdırdım çok mutlu hemen adapte oldu 12-5 arası gidiyor hem kızıma hem bana çok iyi geliyor kızım çok uyumlu uysal aktif bir çocuk. Ögretmeni de hemen uyum sağladı dedi. Fakat çocuk klübü adı altında geçtiği için yaz okulu oldugundan sınıf yaş sayısı karma. 10 ögrenciler tek bu yaş benim kızım. Diğerleri hep 5 yaşında. Bana dün bir arkadaşının kendisine bebek dediğini söyledi bugün öğretmeni ile görüştüm öğretmeni öyle diyen çocuğa kızdığını dememesi gerektiğini söyledi fakat diğerleri 5 yaşında olduğu için gruplaşma yaptıklarını kızımı aralarına almadıklarını yarım saat falan anca kızımla oynadıklarını gün içinde kızımın genelde tek oynadıgını söyledi. Ben genelde yanıma çağırıp ilgileniyorum tek kalmasın diye dedi ögretmeni. Çok üzüldüm içerledim bir anne olarak. Kızıma artık istemiyosan gitmeyelim okula falan diye izah ettim hayır ben okulu çok seviyorum dedi her sabah hemen hazırlanıyor okula koşa koşa gidiyor. Ama arkadaşlarının böyle yapması çok üzdü bir yandan okuldan alsam yaz boyu Adana sıcagında çocuk evde ne yapacak ben de hamileyim oynasam bile tüm gün ilgimi veremiyorum bu sefer tek kaldıgında sıkılıyor tv falan izliyor bu durumu da yaşamak istemiyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum