Dün ateşten dolayı doktora gittik diş döneminde dedi çok uyumak istiyor huysuz sürekli kucak istiyor onun dışında sürekli uyuyor genelde uykusuzluk yapar diye biliyorum ama bizimkisi uyumak istiyor ek gıda reddi var asla ağzını açmıyor sürekli su içmek istiyor aranızda bebeği diş sürecinde uyuyan varmı normal mi uyumak istemesi ve ek gıda reddini bu süreçte nasıl yenebilirim yemek istemiyor illa kilo verecek sanırım bu süreçte