ertonunannesi23 balım gündüz uykunuz var yine maşallah, ben de uyku üzerine post açacaktım. 10’ar 5’er dakikalarla toplasam 1 saat gündüz uykusu var yok perişan oldum ya :( son zamanlarda sütüm de yetmiyor gibi, tek memede doyardı doymuyor artık ben de çok kötü hissediyorum kendimi bilmiyorum