umom ikeanin altta ayak koyma yeri yok beslenirken ayaklarinin destek almasi daha iyi dik durmayi sagliyor ama basamak olunca buyudukce basip kalkiyolar ben ayak koyma yeri olan almistim e bebekten memnunum cok bi fonksiyonu yok 2 cocuk buyuttum kirlendikce banyoda yikiyorum kaldirmasi temizlemesi kolay oluyor