Ben bebeğim 2 aylıkken yirmilik diş çektirdim bir sorun olmaz dedi doktorum.
Sadece ilk sütümü sağıp atmam gerekiyormuş ama yapmamıştım. Çünkü gerek yok dedi doktor bebeğim biraz kusmuştu belki denk geldi,önemli bir durum gelişmedi şükür.
Sonuç gidebilirsiniz geçmiş olsun 💜