Prenses-annesi1 Oğlum 14 aylık emzirmeyi bırakmak istiyorum ama o hiç bırakıcak gibi değil çok bağlı memeye bunaltıyo bu durumdabeni son zamanlar emmek için kalkıyo bazen bırakmak için erken mi sizce
Dilan21 Prenses-annesi1 çok küçük çok erken bırakmak için yine de siz bilirsiniz adem hocanın meme bırakmakla alakalı videosu var 2 Taşdan çnce çocuk için önermiyor tabi yinede de siz bilirsiniz
Uraztos Prenses-annesi1 mümkünse gece beslenmesini kesin gündüzü de en azından 18 aya kadar devam etseniz iyi olur bende 19 aylıkken kesmiştim
hilalasenasc Hazır değil demek ki. Süreç sizi de yıpratır onu da. Hem daha küçük biraz daha zaman tanısanız kendinize ❤️