talhaninannesiyim Kızlar ben sezeryan ile doğum yaptım ve dikiş izlerimin gitmesi için önerebileceğiniz bir krem yada başka bir şey var mı? Dikiş izi kalsın istemiyorum :(
[silindi] talhaninannesiyim hicbisey kullanmadim hic iz yok tamamen vucut ile alakali bir durum bence iz isi