carpediem___
Olabilir. Hamile kalmadan önce surekli basim ağrıyordu, haftada bir iki kere illa ki kusuyordum. Bende ishal vs problem olmamasina ve testlerde glutene allerjim çıkmamasına ragmen gluteni ve sonrasinda süt ürünlerini kesince büyük bir rahatlama yaşadım.Hamilelikle her şeyi yiyip içmeme rağmen (gluten bebeğe zarar vermezdi çünkü glutene karşı allerji proteini üretmiyordum) hiç baş ağrısı yaşamadım. Sonra ilk adetimle geri geldi. Chatgpt bu yeni verilerle bazi mekanizmalari açıklayarak bende histamin intoleransi olabilecegini düşünüyor. Ben yine de hormonlu spiral taktirdim, doktorum işe yarayacagini düşünüyordu, şu ara daha kötüyüm vücudun uyum sağlaması için belli bir sure geçmesi lazımmış, işe yaramazsa cikarttirip eski diyetime geri donecegim. Sizde de gluten hassasiyeti belki allerjisi ya da histamin intoleransi olabilir. Tatli da bağırsak florasi kötü etkilendigi icin iyi gelmiyor olabilir. Diyet değiştirmeye kesinlikle değer. Bence iç hastalıklarına gidip gluten allerjiniz var mi onu yaptırın. Allerjiniz varsa gluteni kesin, yoksa bir süre taş devri diyeti yapin. Iyi gelirse baska besin maddelerini tek tek diyetinize geri sokun kötü gelen bir sey olursa o yiyecegi bir daha yemeyin. Kendi kendinizin doktoru olun, vücudunuzu tanıyın derim. Bana hiçbir doktor çare olamamıştı