Kızlar tayin çıktığı için taşınma işlerimiz var bebeğim Haziran’ın 20’sinde tam altı aylık oluyor bu zamana kadar hep anne sütü aldı biz de yavaş yavaş bazı şeyleri koliliyoruz Temmuz’un 4’ünde yeni eve geçeceğiz acaba 14 gün falan geçiyor altı ayini oraya yerleştim de gıdaya başlasam fazla geç kalmış olur muyum ki