bendenbirtanedahayok Son 1 aydır yemek yerken ya da özellikle hap içerken yutkunma güçlüğü çekiyorum sanki boğazıma takılıyor gibi hap yutamıyorum özellikle neden olabilir sizce ya da ne yapmam lazım bir tedavisi var mıdır? Hangi bölüme gitmem gerek
derin0_ bendenbirtanedahayok bende oyleydım KBB ye gıttım bı sorun çıkmadı genız akıntım varmıs sadece ondan olabılır dendı yada mıde ıcın endoskopi dedıler ne alakaysa bılemedım alıstım artık psikolojikte olabiliyormuş
derin0_ bendenbirtanedahayok bı gecıyor bır oluyor genız akıntısı gıbı geldi bana alerjık oluyor polen alerjısı falan var trtıklıyor yaglı baharatlı yıyınce de tetıklıyor doktor dengelı duzenlı beslen dıkkat et dedı reflü var bıde bende belkı sızdede reflü baslamıstır
bendenbirtanedahayok PoppyDaNeer bildiğim kadarıyla reflüm yok yani boğaza gelme durumu vs. Ama böyle daha çok psikolojik gibi sanki yutarken boğazıma takılıcakta boğulucam gibi hissediyorum kuru kuru yiyince bişey içmezsem yutmayı unutuyorum falan su içerken bilinçli yutma refleksini yapmam gerekiyor yoksa ağzımda su dolanıyor yutamıyorum
bendenbirtanedahayok elifsesiz ama anksiyetem tutuyor her seferinde boğulcakmışım gibi bir şey yerken korkuyorum hep
bendenbirtanedahayok derin0_ bi kbb gideyim madem çok geçmiş olsun sizede son zamanlarda hastalık çok geçirdim belki geniz akıntısı olmuştur bende de