Dlrbsysvl influenza a ve b virüslerini kapmış, yüksek ateşle gittik ve gece boyu uyumayıp sürekli ağlamıştı. 7gün kaldık hastanede. Antibiyotik şuruplar hava verdiler. Şükür iyiyiz. Doktorumuz çok iyi atlattık çoğu bebek yoğun bakım ile tedavi görüyormuş , Allah korusun. Sizlerde dikkat edin . Bu virüs eşyalardanda geçiyormuş, komple evi dezenfekte ettik