zehrosb bakıcıyı işe başlar başlamaz değilde 1 hafta önce çağırın hem adaptasyon süreci olur bu sırada ilk 2-3 gün bakıcı ve siz olursunuz rutini oturturmaya çalışırsınız sonra 2-3 günde siz evde olmazsınız sadece bakıcı bakar ama yakında olursunuz acil durumlar için sadece emzirme zamanı gelirsiniz vs böyle daha kolay bir geçiş dönemi olur bence hem sizde bakıcıyı bir gözlemlemiş olursunuz işe başlayınca direk gelince bakıcı kötü çıkarsa ortada kalırsınız birde