Brownintens Kızlar kullanan varmı içimi zor bi tık sanki böylemi normalde ikinci el olarak aldım kullanılmamis ama iade etsem mi ikilemde kaldım yardımcı olurmusunuz varmı kullanan?
Karanirem Brownintens bende yeni aldım kullanıyorum kendim ictim denedim bence zor değil kapağını kendi acıp kapatabiliyor 18 aylık bebeğim ben memnun kaldım pipeti geniş
milletsanakanalizemiolacak Brownintens chicco kullanıyorum ama sende hangisi var bebeğim çok kolay içiyor
florastella Brownintens termoslu suluk en iyisi ici celik olan e bebekte baby plus var yazin sicakta daha saglikli
Brownintens Karanirem tek bir model mi var bilmiyorum ama benim aldıgım pembe renk dream yazısı var kalin dayanıkli aynımı acaba resim atmayı bilmiyorum
Brownintens milletsanakanalizemiolacak ısı yalıtımli sanırım öle geçiyor adı kalın baya aynısını acaba ilk geldiğinde da ml atmıyordu şimdi çocuklar eğince damlatıyor
milletsanakanalizemiolacak Brownintens Benimki öyle değil canım alıştırma bardağı diye geçiyor galiba bayağı oldu ben alalı