Drk335 Selamlar😍 ailemizin olmadığı bi şehirde yaşıyoruz bebişim şuan 11 aylık 18 ay olana kadar ben bakacagım. 18 ay oldugunda sizce bakıcı mı ? Kreş mi? Sizlerde. Deneyimli annelerden fikir bekliyorum 🌸🌸 bebişime baktıkça içim acıyoooor
momas Drk335 18 ay kreş için erken bence yaa 2 yaşında anca hani verirsiniz bence kreşe hani en azından bezi falan bıraksın