Oğlum 18 aylık hala işaret parmağıyla bir şey göstermiyor ama bir şeyi istediğinde elimden tutup götürüyor benim elimi uzatıyor bakışlarıyla istiyo gibi gibi ama parmağıyla işaret etmiyor bunun çok önemli olduğunu söylüyorlar yani bu bi sorunmu sizce veya bebeği böyle olan varmı herşeyi normal olup ama işaretle göstermemesi, algısı gayet iyi al ver komutları var kelimeleri var göz teması gayet iyi ismine bakıyo bir çok şeyi var aslında ama bu kafamı karıştırıyo