Merhabalar hanımlar kızımda lenf nodu olduğu için doktor hematolojiye yönlendirdi orda yapılan kan tahlilinde anti nükleer antikor testi pozitif çıkmış doktora gitmemize daha var anlayanlar bu ne demek acaba korktum da baya otoimmün hastalık falan diyor