Doğumu Trabzon’da düşünüyordum fakat şimdi gözüm korkmaya başladı normal doğum istiyorum sancım geldiğinde nasıl yetişeceğim zaten sürekli burada kontrole gidiyorum rahim kısalığından ötürü sık gidiyorum hastaneye eğer sezaryen istesem hiç düşünmezdim normal olunca nasıl olacak doğumhane de ebeler mi yaptırıyor doktor geliyor mu odalar nasıl bir sürü soru var kafamda