Mama ya da süt içtikten sonra üç dört gündür direk çıkarıyor birazını yavrum böyle kesik kesik de değil direk içtiği süt ta da mama gibi sıvı
aradan bi saat geçti diyelim gene çıkarıyor sebebi ne olabilir endişe ediyorum reflü böyle bişey mi acaba ? Şimdi de su gibi küstü sanki
(kesikten ziyade resmen süt ya da mamayı çıkarıyor )