smnbr Bi ev düşünüyorum kısmet olursa. Enerji sınıfına göre banka evin değerinin yüzde 50-55-60 oranında kredi veriyor Nedir bu enerji sınıflaması bilgisi olan var mı?
ayisit smnbr yapılan binanın enerji sorgulaması yapılması gerekiyor a dan e ye kadar dereceleri oluyor e devletten sorgulama yapılıyor. Beyaz eşya gibi düşünün yani a sınıfı b sınıfı diye enerji sınıfları oluyor ya aynı öyle.
smnbr ayisit Çok teşekkür ederim öncelikle 20 yıllık bina olduğu için sanırım düşüklerde çıkar enerji sınıfı:)