Hazalperi Kızlar yüzündeki benleri sildiren var mı nasıl yaptırdınız ne kadar ücreti herhangi bir sıkıntı oldu mu yüzüm de çok ben var rahatsız oluyorum bende sildirmek istiyorum
1tosbikinannesiyim Hazalperi bende çok yok hatta 2 tanesinden çok memnum ama 2 tanesini sildirmek bende istiyorum
_mom20 Hazalperi burda bekliyeyim benimde var ve artık çok rahatsız oluyorum korkuyorum da devlette yapıyorlar mı onu da bilmiyorum
Hazalperi _mom20 devlette yaptıklarını zannetmiyorum canım kozmetik amaçlı benim kırmızı et benim vardı alnım da kanama oldu çok tırnağım deydi onu aldılar ama
1tosbikinannesiyim Hazalperi siyah ben değil de et beni çıkmıştı bende onu aldırmıştım devlette bi 15 sene önce falandı estetik açısından olan şeyleri pek yapmıyorlar dediğiniz gibi