Biz villa tutuyoruz genelde kalkan bölgesinde daha rahat oluyor bize göre yemek konusu çocuk yokken daha kolaydı aperitif bir şeyler yapıyorduk çocukla olunca biraz daha ona yönelik yapıyoruz ama yine de rahat. Bir de eşim otellere çok gelen giden olduğu için havuz konusunda biraz çekimser davrandı kızımız 2 yaşında henüz hastalık bulaşabilir sıkıntı olmasın gibi