Annelerim merhaba emziriyorum 10.5 aylık bebeğim var dün rahatsızlandım idrarda kan ve enfeksiyon çıktı doktor bu antibiyotiği verdi ama içim hiç rahat değil kullanan oldumu? İçinde emziren anneler kesinlikle kullanamaz yazıyor kullanılabilen kategoride değil sanırım ne yapsam kessem mi bilemedim