Tatlican balom Dokunduğunda kötü kokuyormu. Ben bir böcege benzettim ama adına gülmek yok Osuruk böcegi🙈🙈 olabilir dokununca kokarsa
balom karpuz_ evet bitane ölmüştü balkonda bitanede halıya yapışmış halıyı balkondan içeriye aldım yere düştü şuan uzaktan izliyorum öldürcemm galiba 🤠
karpuz_ balom yaz olduğu için değişik böcekler çok giriyor eve bizim ev de aynı her gece yatmadan 1 tane de olsa eşim vuruyor🤣 ama kene şüphesi kötü bende korkuyorum
Bade38 nurey Resmi yakınlaştırıp ss alıp attım ben hep böyle yapıyorum daha net sonuçları söylüyor 😂 Bende kene resmi var zaten benzemiyor keneye çok
KendiEvimdeDeplasmandayim nurey kokarca diye de geçer. Tehlike anında kötü koku yayar o yüzden osuruk böceği de denir