Canlarım bişey sormak istiyorum size,23 Nisan depreminde apar topar memlekete annemlere geldik ben kimliğimi evde unutmuştum hala annemlerdeyim neyse Türkiye finans hesap kartım vaar eşim kullaniyor iş için fakat bilgilerimi guncelleme bildirimi gelmiş eşimde unutmuş benim bilgilerimi guncellemeyi ve mobil bankaciliga artık giriş yapamıyorum şubeye gidip halletmem lazım ama kimliğim bende değilken yapamıyorum eşim benim kimliğimle gitse şubeye ben olmadan halledebilirmi