dgltkn zamanma alısıyorsun esım kızımız doğdu doğalı çalışıyor 24 saatte 8 saat evde gecelerı yok gunduzlerı uyuyor, hem de ıkı ev taşıdım bı su verenım olmadı öyle de böyle de alışıyor ınsan. Şimdi kızım 6 aylık kendı kendıme oturup kahve ıcebılıyorum onu arabasına koyup avmde gezebılıyorum tabı diş sancısı çıkmadan önceydi sımdı zor ama zamanla ınsanlar kendıme kendıne vakıt ayırabılıe