
Kızım da dirençli ateş vardı martın sonundan beri ateşi bir geldi 1.02 hafta iyiydi sonra yine ateşleniyordu en sonunda çok kötü oldu çocuk araştırma hastanesine gittik crpsi çok yüksek çıktı. idrar yolu için idrar aldılar ilk başta bir şey çıkmadı normal idrar yolunda sonra sonda ile idrar aldılar kızımdan kültür yaptılar ilk etapta e.coli 25.000 çıktı. Ateşe devam ettiği için hastaneye yattık sonra yine sonda ile idrar aldılar kültür için e.coli 100.000 çıktı bu defa . Antibiyotik serum verdiler beş gün hastanede yattık şu an evde antibiyotik kullanıyoruz. Kültür sonucunda bu üstteki yazdıklarım çıktı bir de bu resimdeki değerleri var. Kızımın şu an ateşi yok ama rengi çok soluk halsiz anlayanlar bir yorum yapabilir mi çok korkuyorum ne bu bilgisi olan var mı ne oldu kızıma. ( kızımın kötüleşince hastaneye götürdük ayın 28’inde gittik hastaneye ilk değerleri sağ tarafta yazıyor ortadakiler hastaneye yattıktan sonra çıkan değerler birkaç gün sonraki değerleridi)