zeynep1401
Benim bebeğim covit zamanı doğduğu icin mevlit yapamadık oyuzden kırk ucurmasında annem,kayinvalidem,2gorumcem,kardeşim ile gelinimiz geldiler ikramlik birseyler hazırlandı annem bebeğim icin dualar okuyarak bir banyo suyu hazırladı evimizde kuran okundu ve bebeğimin kırk banyosunu yaptırdı annem ile kayinvalidem sonra bebeğe hazırlanan dualı sudan bana ayırdılar bende abdest alip en son o suyu döktüm başımdan aşağıya bebegime ufak bir çekim yaptık anı kalsın istedim önem veriyorum böyle detaylara 🌸
