Bebeğim 20 günlük, son bir haftadır kaka yapamama problemi var. En son iki gün önce yapmıştı, bugün üçüncü günü. Anne sütü+mama takviyesi ile besleme sağlıyorum. 10 güne kadar yapmaması normal kabul ediyor diyorlar ama gün içerisinde çok huzursuz sürekli ıkınıyor, ıkınırken kızarıyor ve sonrasında ağlamaya başlıyor. Gaz sancısı da olabilir çünkü gazını çıkartmakta da zorluk yaşıyor 🥹 Damla kullanıyoruz ama çok etki etmiyor hala rahatsız.
Tecrübeli anneler bu durumu nasıl aşabiliriz kakasını yapması için neler yapabilirim? Önerisi olan varsa paylaşabilir mi🥲