goktugbgln  Travel sistem. Puseti ve arabayı 3 aydır kullanıyoruz. bebek arabasının kendi oturağını daha hiç kullanmadık sıfır durumda sadece deneme amaçlı ilk aldığımız zaman kutusunu açmıştık. Araba iyi durumda çok kullanışlı çok memnunduk ama hediye bebek arabası geldiği için ihtiyaç fazlası olarak satıyoruz. Fiyatta yardımcı olmaya çalışacağım. Ayrıca pusete aldığım sineklik ve yağmurluğu yanında hediye olarak vereceğim.
smnbr goktugbgln Hediye gelen nedir peki? Bu arabadan bende de var. Yani ben severek kullanıyorum, bunun üzerine ne marka geldiki vazgeçtiniz merak ettim :)
gebesasli goktugbgln aaaa şimdi bununla ilgili başlık açtım ben de çok memnunum ama oto koltuk hiç görmedim kullanan. Oto koltuğu kullanıyor musunuz peki memnun musunuz ?