Deletedmom_216 lastik gibi olanlar geniş oluyor ekstra küçük almalısınız benim kızım normalde 25 giyer spor ayakkabılarda.
Üstte attığım tobby solid modellerde. Tam numara almalısınız. Yani şöyle bu modelde 24 no tam 15 cm ama kızımın ayağı zaten 15 cm normalde 25 alsam anca olur ama 24 ü demediğimde tam oturdu ve önde çok ufak boşluk kaldı.
Sizin çocuğunuzun ayakları 13 cm miş bu üstteki ayakkabılarda 13cm=21 numara eğer tombik ayaklıysa 21 daha ince ayaklıysa 20 bile olabilir beden tablosundan ölçüp alın derim