Deletedmom_216 bugün yakınımdaki mağazaya gittim sarı görmedim ama bej rengini denedim kızıma tam oldu. Ama oradayken resmen ayakkabıyı ikiye katladım tabanına feln baktım cidden rahat hatta kızıma lcw muadilini denedim ayağında tutmadı ağladı acıtıyor rahat değil diye ama igora bayıldı fakat bana 2 ay giyeceği şey için o kadar para vermek mantıklı gelmedi 2.el uyg. Dan alacam temiz birtabe