Merhaba anneler ,11 aylık oldığundan bebeğim denize sokacağım . 50 fakförlü uzun kollu mayolardan almam lazım sanırım . Külot bez alacağım bu uzun kollu mayoyu altında ki şortu mesela külot bez üstüne mi giydirmek lazım . Birde marka öneriniz var mıdır ? Kolluk ve simit önerilerinizide almak isterim . Bu ayda üstü kapalı simite koyup gezdiririm heralde :)