Ellerimde her kış egzama olurdu bu sene iyice azdı ayak bileğime bile attı. Krem falan kullandım yumuşadı geçti ama lekeleri kaldı ellerim sanki esmer birinin eli gibi kollarımda beyaz. Rahatsız oluyorum eski ellerime kavuşmak istiyorum bu koyuluk nasıl geçer