Mrb sevgili anneler 3.5 aylık bir kızım var dün akşam saat 8 gibi ateşi oldugunu farkettim 37.8 di üstünü başını cıkardım birde çeyrek paranox fitil attm ateşi düştü o gece uyku uyumadm tekrar cıkar die ki sabaha karsı tekrar cıktı bu sefer 38 derece oldu koltuk altına felan ılık suyla kompleks yapıp ilaç felan vermeden serin bir yerde ateşini düşürdm öğlene doğruda acile götürdük kan ve idrar tahlilleri yapıldı muayane edildi ama hersey çok şükür temiz cıktı neden kaynaklanıyo die soruyorum doktor cvp vermiyo ya ateşi olursa gene getir dedi calpol felan yazdı sabaha kadar nöbet tuttum şimdi gene biraz var ateşi böle giderse özele gidicem ne yapıp edip anlayamadm ateş dışında da hiçbir şikayetimiz yok 🤔 başına böle bir durum gelen varmı