Benimki kabızlık değil de aşırı gazlı bı bebekti bı arkadaşım dedi benim karım zamanında hiç süt ürünü yemedi sende bı dene diye denedim bebek rahatladı gazı azaldı sonra ben tekrar yemeye başladım bebekte 3 buçuk aylık olmuştu peynir yedim sıkıntı yok yoğurt ayran yedik sıkıntı yok tereyağ yedim ertesi gün kakasinda kan geldi daha önce gaz huzursuzluk vardı ama hiç kan olmamıştı doktora gittim oda süt ürünleri alerjisi var muhtemelen yine diyet yap yeme birde çocuk alerjiye git dedi şimdi tekrar başladım diyete ek gıda dönemine kadar diyet yapacağım bide calsimax D3 kullanıyorum benim vücudumda bı eksiklik oluşmasın diye