helenistikbazalika Kızlar bebeğim 21 aylık emzik manyağı çok düşkün emziğe bıraktıramıyorum ne uyuyor ne duruyor ne susuyor birden kesip bırakıcam ama yok yapamıyorum nolur en etkili nasıl bırakılır deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim çok.
livanurvealpinannesi61 helenistikbazalika direk emziği kaldırın diğer türlü bıraknaz biz 15 aylıkken bıraktık emziği kaldırdım ağladı uyumadı istedi alıştı zamanla
AnneBebek- helenistikbazalika hasta olduğunda doktora gitmiştik doktordan cok korktu kontrole gittiğimizde emziği doktor aldı onda artık dedim doktordan korktuğu için isteyemedi her krizi geldiğinde istersen doktora gidip soralım belki verir diyordum gitmeyelim diyordu
binnur37 helenistikbazalika Bizde 13 14 aylıkken bıraktık sabır işi valla işin zor .. Vermedim inat ettim ağladı zırladı sabırla bekledim sakinleşmesini son çare ucunu kestim verdim cok ağladığında istemedi 3 4 güne unuttu gitti ..
helenistikbazalika AnneBebek- benimki kimseden korkmuyor hayali bişeyler uyduruyorum yine olmuyor teşekkür ederim