ikierkekanasii bence yanlış düşünüyorsunuz. İntiharda olabilir ve genelde insanlar canı sıkıldığı için intihar etmez. Muhtemelen ağır bir depresyon geçiriyordu. Bazen günlük hayatta normal gibi görünen insanlar, içten ağır bir depresyon geçiriyor. Ve görülmediği için insanlar bunu anlamıyor. Bu da bir hastalık, kanser gibi, astım gibi. O yüzden imansız gitme vs gibi düşünülmemesi gerektiğini düşünüyorum. Ruh sağlığı bozuk bir insan için nasıl bir hesap olduğunu sadece Allah bilir. O yüzden sonuç ne olursa olsun, sadece onun için dua edin, imanını yaktı şu bu gibi ifadeleri kullanmayın, bu ailesine de yük olacaktır. Allah geride kalanlara sabır versin.