kelebekmom Ben de kızımı 2 ay önce 17 aylıkken memeden kestim. Kademe kademe ilerledim ama. 15 aylıktan itibaren sadece uykuya geçişte emziriyordum. 16. ayında gündüz desteksiz uykuya geçişini sağladım geriye sadece gece emzirmesi kaldı. Gündüzleri istediği zaman meme uf olmuş kızım ahhh çok acıyor diye numara yapıyordum merhametli kızım hemen sarılıp öperdi beni. 17. Ayında da gece tamamen kestim ilk 4-5 gün eyvah eyvah çok ağladı geceleri meme meme diye. Ben anlatırdım kızım artık büyüdün sen, kocaman oldun emmemen gerekiyor diye diye 1 haftaya tamamen unutmuş oldu. O aylarda algıları maaşallah çok açık olduğu için güzel güzel konuşarak anlatmak ta süreci kolaylaştırıyor