eebru1234 hayır neden sorumsuz ve kötü anne yapsın. Siz çocuğunuzun ailenizin geleceği için çalışıyorsunuz. Ben de tam 1,5 yaşında işe geri döndüm. Ve asla pişman değilim. Bazen daha fazla vakit geçirebilirdik hüznü çöküyor yalan değil. Ama hem çocuk büyütüp hem kendi ayaklarımın üzerinde duruyor olmak beni daha özgüvenli bir insan haline getirdi ve kızım da güçlü bir annesi olduğu için mutlu olacak ilerde. Zaten 1,5 sene geçmiş en bebek zamanlarında berabermişsiniz. Yine akşamları berabersiniz. Şöyle söyliyim işe başlayınca çok yorulacaksınız işten gel çocukla evle ilgilen vs. Cidden yorucu. Yorulmadan da bir şey yok hayatta. Evde de olsak yoruluyoruz temizlik yemek bilmem ne. O yüzden yol yakınken başlayın.