Merhaba herkese, 1.5 aylık bebeğim var. Özellikle gündüzleri ekstra huysuzluk yükleniyor, altı temiz karnı tok, gazı çıkmış şekilde uykuya yatırsam 20 dk sonra uyanarak ağlıyor kucağa alıyorum zar zor sakinleşiyor. Bana annem anneannem ve eşim destek oluyor onlar varken daha sakin ama benimle kaldığında zor sakinleştiriyorum. Sakin zamanlarında da ben hariç herkese gülücükler saçıyor, ben konuşunca ağlıyor sanki 😅 şimdi de 1 saattir sakinleştirmeye çalışarak kan ter içinde kalmış şekilde bunları yazıyorum, var mı bunları yaşayan birileri, bu yetersizlik hissiyle nasıl başa çıkılır ?