Hanımlar kızım bir haftaya 1 yaşına basacak.
Daha emekleme/yürüme yok. Sancılı bir diş sürecinde. Altta 2 üstte 2 tane dişi çıktı ama hâla sancısı var galiba. Sanırım üstüne 1 yaş sendromu da oldu ..
Çok çabuk sıkılan, oyalanması zor, mızmız, huysuz bi bebek. Bizi çok ama çok yıpratıyor…
Evde, başka yerde.. her yerde mızmız. Mizacı çok huysuz.
Çok yıprandım, zayıfladım, stresten sivilcelerim azdı artık.
Yani bir bebek bu kadar mı huysuz olur.. doğduğundan beri böyle mızmız..
Bazıları yürüdüğünde filan bu durum hafifler daha da rahat edersin diyor. Sizce doğru mu bu ?
Artık takatim kalmadı. Gurbetteyim yardımcım da yok. Çaresizlikten kukuli, sevimli dostlar falan açıyorum