Herkese selamlar 🌸
Güzel annelerim öncelikle başlığı açma sebebim deneyimlerinizden faydalanmak istiyor oluşum. Oğlum şu an 19 ay 12 günlük. En fazla 15 gün içerisinde tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum. Hem hazır havalar ısındı hem de çoğu sinyali oğlumdan alıyorum. Konuşması çok düzgün. Maşallah kelimesi de çok fazla yani her şeyi konuşabiliyoruz karşılıklı. 3 lü hatta 4 lü cümleler kurabiliyor. Çişini ya da kakasını yaparken söylüyor. Bazen öncesinde bazen de yapma anında söylüyor. Oyuna daldığı zaman söylemediği de olabiliyor tabi. Çoğu sabah bezi kuru kalkıyor. 1 haftadır lazımlığı göz önüne çıkardım ama üzeri giyinikken oturmasına rağmen altını açıp oturttuğumda korkup kalkıyor. Şimdilik oyuncaklarının çişini yaptırıyor oraya ama bu korku ne kadar sürer kestiremiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim? Süreç nasıl ilerliyor, ne kadar sürüyor yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🙏🏼❤️