Kizlar bebegimle oynuyorduk be bebegim kosarak kaynanimin kucagina girecekdiki eli gozune deydi ve ne yaptimsa olmuyor agliyor biraz sakinlesiyor yone agliyor doktorunu aradik .bi gel onerdi yazik kaynanm gitdi almagada amma boyle olay yasayan oldumu?eliyle boyle alerjik reaksiyon yaparmi gozune