Kizlar cok endiseliyim bebegim 17 gunluk ve 2 3 gundur huzursuz, gaz ve kaka icin cok kasilip skiyordu kendini ama bir sey fark ettim.
Basini geriye dogru atiyor ve vucudu gergin o an, bacaklarida gerginlestirip geriye atiyor.
Kucagima aldigimda veya elime o gerginligi devam ettiriyor, memeye aliyorum kafasi yine geriye gergin agzina sokunca emmeye baslayinca normal.
Uyurken gerginlik yok, moro refleksleri aktif.
Ama bu kafa ve bacaklardaki gerginlik cok kafami karistirdi, randevude dusuremiyorum.
bu bebeklerde normalmi, kolikte olabilir cunku surekli sancisi varmis gibi kendni skiyo memede bile.