nonema ilk iki ay zaten yuruyus disinda agir egzersizle kendinizi zorlamamaniz lazim. ilk 6 ay vucut kendini koruma moduna geciyomus yediklerinize ictiklerinize dikkat edip (diyet yapmadan) yuruyus yapsaniz yeterli. hem yuruyus mentale de cook iyi geliyo. bi de acele etmeyin bence henuz cok yeni dogumunuz asiri sekerli seyler tuketmedikce gider mutlaka 🥲